Kay & Karen reizen door Amerika

Dag 27 Miami

We hadden de wekker om half acht gezet, zodat Kay geld in de parkeerautomaat kon gaan doen. Je moet er wat voor over hebben, maar de Valet Parking hier is zo duur, dat het zich wel loont. Daarna zijn we nog lekker in slaap gevallen tot tien uur. In ons hotel zit een Starbucks, dus daar hebben we koffie gehaald met wat lekkers. Bij het zwembad hebben we dit opgegeten en gedronken en zijn toen gaan zwemmen. Heerlijk relaxen in het water en in het zonnetje. Tussendoor lekker lezen en kijken hoe een ekster iedereen die voorbij liep aanviel.

Om een uur zijn we terug gegaan naar de kamer, even douchen en daarna zijn we naar Walmart gereden. Hier hebben we nog wat te drinken gehaald voor op de kamer en een weegschaal om de koffers te wegen. We kwamen ook sealbags tegen, die hebben we ook maar meegenomen. Op de terugweg nog een laatste keer gepint en een hamburger gegeten bij Wendy's. In een buurt met veel appartementen zijn we even gestopt om in te loggen met de laptop. Kay had daar vrij snel een verbinding gevonden. Zo konden we de verslagen en foto's op het blog zetten en wat mail versturen.

Terug in het hotel zijn we begonnen met de koffers inpakken, pppppppffffffff it's bad, meer kan ik er niet over zeggen. Hier is ook zoveel te koop daar wordt je hebberig van, maar ach alles komt goed. We wegen de koffers op het vliegveld nog een keer, dan kunnen we altijd nog iets in de handbagage stoppen. Na het inpakken hebben we nog lekker geluierd en rond half acht hebben we en taxi richting Ocean Drive gepakt.

Op Ocean Drive hebben we bij TGI Friday's gegeten, het eten was lekker, maar de bediening liet helaas te wensen over. Dit zijn we niet gewend hier en zeker niet bij TGI!!! Na het eten zijn we een heel stuk Ocean Drive afgelopen en hebben toen een taxi terug gepakt. Morgen onze laatste volledige dag hier in Miami. Er zijn nog een paar dingetjes die we willen doen, dus dat gaan we morgen doen. SEE YOU REAL SOON!!