Kay & Karen reizen door Amerika

Dag 26 Miami

We zitten weer in Miami ons hotel ligt op Miami Beach een mooi hotel en erg duur allemaal. Het ziet er heel sjiek uit, dat hadden 's avonds wel al gezien. Vanmorgen hebben we lekker rustig aan gedaan, tot een uur of half negen geslapen en daarna lekker koffie gedronken in bed en TV gekeken. Rond elf uur zijn we Collins Avenue afgelopen opzoek naar een tentje waar we konden ontbijten. Allebei een omelet gegeten met Cubaanse toast, koffie en jus ‘d'orange. Nog een mango shake voor onderweg en weer terug naar het hotel.

Bij het hotel zijn we aan het zwembad gaan liggen, ziet er allemaal gelikt uit. Een plaatsje gezocht onder een parasol en afkoelen maar. Haha het water hier is gewoon warm bijna 40 graden, dus weinig verfrissend, maar toch lekkerder dan zwetend op een stoel. Tussendoor lekker gelezen en Kay heeft nog wat geslapen. Tegen half vijf zijn we naar de kamer gegaan en hebben we gedoucht en ons klaar gemaakt om naar Ocean Drive te gaan. Onze auto stond nog op Valet parking, dit houdt in dat je de sleutels inlevert en een paar mannetjes zetten de auto weg. Aangezien dit een hoop geld kost hebben we de auto op een publieke parkeerplaats gezet. Hiervoor moeten we 's morgens wel geld in de automaat doen, maar het verschil is te groot om het niet te doen.

Nadat we de auto hadden weggezet hebben we een taxi gepakt naar Ocean Drive, dit is goedkoper dan een parkeerplaats. Ocean Drive is de straat in Miami met allemaal hotels, restaurantjes en barretjes. We hebben daar ergens gegeten en nog lekker wat gedronken. Kay wat Corona's en ik Pina Colada ‘s. Je hebt hier zoveel te zien, dikke auto's, gekke mensen erg leuk. Nog wat foto's gemaakt van de verlichte gebouwen en weer met de taxi terug. In het hotel nog een film gekeken en daarna lekker slapen..... SEE YOU!!

Snien en Job

Hai guys,

Nog ffkes en dan zijn jullie weer terug in het Limburgse land, lijkt me ook wel heel fijn om je beestjes en familie weer in je armen te kunnen sluiten.
Jullie hebben het mooi, leuk en fijn gehad en ons lekker laten meegenieten van jullie reisverhalen.
Bedankt en alvast een hele goeie reis terug en geniet nog lekker van de laatste daagjes daar!

Dikke kus Job en Snien

Hans en Dorrie

Ha kinders,

Nog een dag genieten en dan komt voor jullie helaas de lange reis naar huis. Voor jullie zullen de weken wel zijn omgevlogen. Jullie hebben ontzettend veel gedaan en gezien. De verhalen horen we zondag wel want zaterdag zullen jullie wel wat gaan slapen en uitpakken natuurlijk. Begint het normale leven weer, maar ja is niet anders. Maar jullie zijn een grote ervaring rijker, zeker weten.

Wij kijken er in ieder geval naar uit om jullie in onze armen te sluiten. Geniet vandaag nog lekker van Miami en een goede vlucht morgen. Love you xx pap en mam

Ingrid

Nog efkes en dan zit 't alweer d'r op. Neet normaal wie snel d'n tiëd geit. Geneet nog efkes van Miami. Suc6 met de kôffers inpakke (extra kôfferreem kaupe???) en pak eine extra trui in veur zaoterdaag, want ze melde heej gen good weer. Groetjes en wies dinsdaag!!