Kay & Karen reizen door Amerika

Foto's Dag 21

Hans & Dorrie

Goedemorgen lieve schatten,

Als 1e van harte proficiat met jullie 10 jaar samen zijn. Ook van tante Thea en ome Thei. Het kadoo zien jullie wel als jullie thuis komen. Maak van deze speciale dag weer iets mooi zodat wij morgen weer van het spannende verhaal kunnen genieten. Pap heeft vandaag mannendag en Mark hoeft maar een half dagje te werken en vertrekt dan naar Bemmel. Nou geniet lekker en SEE YOU.
xxx pap en mam en Mark

henk en Ine

Volgens ons hoeven jullie de eerste
dertig jaar geen pretpark meer te doen

Piet en Christa

Haa kinders.
HeHE eindelijk laote weej waer ens wat van os huure.
Vandaag alwaer 10 jaor beej ein. Wat haet Dorrie det good onthalde. Ik zeen ut waal det geej och good amuseerd. Volges mich heuf geej in Nederland nao gin ein pretpark mier te gaon, want dao is niks mier aan asse det in Amerika allemaol haes gedaon.
Heej is alles good, natuurlijk hard werke en hiel veul met Sjeek doon. Hae zuut der good oet, krieg iddere waek ein eike (rauw) veur zien vach. Hae glimpt wie ein spegel. Morge gaon Pap en ik wandele in ut zuuje van ut land en haole Ellen en Tim Sjeek beej zich thoes.
Isse weer neet allein. Zondaag de verjeurdaag van Eef en de 18de van Finn.
Nog efkes genaete en dan is de vakantie alwaer veurbeej. Ein dieke kus van os allebij.en eine poet van Sjeek. Hojeeeeeeeee