Kay & Karen reizen door Amerika

Foto's Dag 19

Reacties

Reacties

Snien en Job

Jaiks, wat een achtbaan, ik kan me goed voorstellen Karen dat je er niet in durfde, had ik ook niet gedaan, pfff!
Ik zie je dat je je welbekende crocs ook daadwerkelijk draagt Karen, haha ;-)
Enne leuke foto met die gele auto, goed op elkaar afgestemd ;-)

XXX

Maurice H

Hey Kay en Karen,

Erg vette foto's. En woohoo, ik zie een Terminator!! :-) Jurassic Park is ook een mooie rit (heb hem zelf niet in Islands of Adventure gezien maar wel in Universal Studios Hollywood), zeker de moeite waard.
Ben benieuwd naar de verhalen straks.

En Hard Rock Cafe (vooral Orlando) blijft natuurlijk gaaf!

Veel plezier daar!

groetjes,
Maurice

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!