Kay & Karen reizen door Amerika

Foto's Dag 18

Reacties

Reacties

Susan

Haa Karen en Kay,

Nou jullie hebben het goed naar jullie zin, wat een leuke dingen doen jullie allemaal zeg! En wij maar werken...haha! En jullie van de ene atractie naar de andere, leuk zeg!!

Razz begint Sjakie nu wel echt te missen hoor! Razz doet zijn behoeft nu pas rond het einde van de middag...ik denk helemaal van slag..haha! Ik vind het ook niet meer gezellig zo 's morgens...

Nou, geniet ze nog lekker van jullie super vakantie!!

XX Susan

josien

Hallo Karen en Kay

Jezus wat een waterbaan, ik geloof niet dat ik daar vanaf durfde, en misschien is dit nog wel een kleine hihi. We volgen jullie elke dag wel leuk, en dat shoppen lijkt me ook zeer leuk, want dat doe ik ook graag. Nou nog veel plezier maar dat zal zeker wel lukken.

Groetjes Ger en Josien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!