Kay & Karen reizen door Amerika

Dag 16 Relax Dag

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot negen uur. We lagen er op tijd in, dus een dikke 10 uur geslapen. Ontbijtje gemaakt met koffie, gebakken eitjes en spek. Lekker geluierd, TV gekeken, ge-internet en nog even onze aankopen bewondert. Rond half twaalf even naar het thuisfront gebeld om te horen hoe het met iedereen gaat en of ozze jong nog braaf is. Thuis was alles goed, even lekker gekletst, dus we kunnen er weer tegenaan.

's Middags nog even een duik genomen in het zwembad en ons toen klaar gemaakt om nog wat te gaan shoppen. We zijn eerst naar de Pet Smart gereden, waar we voor Sjakie een mooie halsband hebben gekocht en een nieuwe tractorband (kan die oude tenminste weg). In de dierenwinkel hadden ze ook puppies, die gered waren door een stichting. Er zat er eentje bij die was heel mager en kwam steeds tegen onze hand aanleunen om geaaid te worden. Ik vond het heel zielig, dus we zijn maar weer doorgelopen.

Na de Pet Smart zijn we naar de Premium Outlet gereden, we hadden nog niet genoeg geshopt haha. Eerst even een broodje gegeten en we konden er weer tegenaan. Kay heeft eindelijk nog wat leuke shirtjes en blousejes gekocht en ik heb eindelijk mijn bikini gevonden. We hebben allebei een paar Crocs gekocht. Kay heeft een paar Santa Cruz Crocs, dit zijn meer normale schoenen en ik heb een paar Classic klompen met Jibbitz van Tiger, Pluto, Maggie Simpson en een saxofoon. Zo schattig en ik had gezworen nooit Crocs te kopen, wat vakantie toch met je doet ;)

Het was inmiddels al weer zeven uur, dus nog een keer wat gegeten en op naar de auto. Op de terugweg even in de file gestaan, maar gelukkig moesten wij de andere kant op. Thuis nog lekker TV gekeken en een Corona gedronken. Morgen gaan we weer een waterpark bezoeken, daar horen jullie morgen meer over. SEE YOU!!

PS: We vinden het kei leuk dat jullie ons elke dag volgen. Het eerste wat we 's morgens doen is kijken of we nog reacties hebben. Heel erg bedankt hiervoor en wij hopen dat jullie er zo ook een beetje van mee kunnen genieten. XXX

Inge

Heej !!!
Zelfs jullie relax dagjes zijn leuk om te lezen haha!
Heerlijk shoppen wie wil dat nu niet?!?!
Wat een gave vakantie hebben jullie zeg!
En het eerste wat ik smorgens doe is jullie verslag lezen en de fotoos bekijken!
Nog heel veel plezier daar.
Veel liefs Inge René Fajah en ??????

Snien en Job

Ha,

Zoals beloofd hebben we gisteren flink geknoeveld met ogge jong!
Joa, ik dan, Job niet, die moet toch altijd wennen aan Sjakie;)
Wat is ut toch auk un lekker biejs dea Sjaak van og!

Btw, hoeveel koffers nemen jullie mee trug naar huis eigenlijk??? Dat past toch niet meer wat jullie daar allemaal al hebben gekocht???

Groetekes en unne knoevel truuk van Sjaak, det zei hea mich gister nog;)))

XXX

h.l.jvanderwal@home.nl

ben ook nog steeds benieuwd iedere dag.De helft zit er op.Maak er de komende dagen nog een fijne vacantie van. opa en maij

John

He minse van ut gooije laeve.
Ut klink allemaol gewoen te moei um waor te zien, eine vette vekansie heb ge zoe te laeze.
Leuk um og te volge op dees menier.

Geneet d'r maar van, dan geneete weej van de reisverslaage!

John

Serge

Kin gae neet baeter unne zieecontainer heure en naor Tulpe en Klompeland steure? Dan kin gae die doeze mit kleier en dae fette mustang auch nog mitneme....