Kay & Karen reizen door Amerika

Dag 14 Disney's Hollywood Studio's

Om niet elke dag met hetzelfde riedeltje te beginnen, gaan we maar meteen van start. We zijn vandaag in Disney's Hollywood Studio's geweest. Een park wat zeer gericht is op het maken van Disney films en de verschillende films. Eenmaal binnen zijn we meteen doorgelopen naar Rockin Roller Coaster, dit is een achtbaan geheel gericht op Aerosmith. Je komt binnen in een studio waar Aerosmith de opname van hun CD aan het afronden is. Ze vragen je om mee te gaan in hun limo, deze limo's zijn de karretjes van de achtbaan. Eenmaal in het karretje wordt je afgeschoten in het donker en en maak je een aantal loops en kurkentrekkers. We vonden het allebei een super toffe achtbaan

Zegt ze nu WE, jjjaaaaaaa jippie ik ben in mijn eerste over de kop achtbaan geweest. En dat al op mijn 26e haha, schijtebroek. We hebben dus ook maar meteen fast passes gepakt voor nog een rondje. Doorgelopen naar Toy Story Mania, hier hebben we een uur gewacht voordat we erin konden, omdat het vandaag erg druk was. Bij deze atrractie zit je in karretjes met een 3D bril op. Je stopt op verschillende plaatsen om allerlei schietspelletjes te doen, een grappige attractie met wederom Kay als winnaar met de meeste punten.

Na Toy Story zijn we naar de Indiana Jones stunt show en de Lights, Motors Action Extreme Stunt Show gegaan. Beide erg toffe shows waar Kay van het weekend wat filmpjes van zal plaatsen.
Kay wilde graag in de Tower of Terror gaan, dus daar hebben we maar even een fast pass voor gehaald, want de wachttijd was erg lang. Nog een keer met de fast passes in de Rockin Roller Coaster gegaan, wat zijn ze toch handig die passen. Vooral als de wachttijd 90 minuten is...

We zijn nog naar de shows van Beauty and the Beast, Voyage of the Little Mermaid en de Muppets 3D geweest. Verder nog de Studio Back Lot Tour gedaan, waar je achter de schermen gaat kijken en een aantal mensen uit het publiek een gedeelte uit de film Pearl Harbor opneemt. Nog even snel de Great Movie Ride gedaan waar je langs allerlei films gaat zoals Mary Popins, Tarzan, The Wizzard en Indiana Jones.

Toen we uit de Back Lot Tour kwamen regende het flink, dus maar even een poncho gekocht en op naar de Tower of Terror. Kay is hier in gegaan, ik heb ergens geschuild en op hem gewacht. Toen Kay weer terug was, was de regen ook zo goed als voorbij. We zijn nog in de Star Tour gegaan, dit is een simulatie van een ritje in een Starwars schip. Aangezien we ook eens wat moesten eten, zijn we even gaan zitten bij een tentje. Om negen uur zou Fantasmic beginnen en hier moet je vroeg bij zijn, dus rond kwart voor acht zijn we hier naar toe gelopen. Je gelooft het niet maar het zat al behoorlijk vol en het bleef maar binnen stormen. Het was negen uur, eindelijk begon de show. Fantasmic is een laser show gecombineerd met live optredens en waterfonteinen. Een prachtige show met een mooie afsluiting.... Hier moeten jullie ook nog even op wachten, het filmpje komt zo snel mogelijk op de site.

Morgen weer een nieuwe dag met weer veel dingen te beleven. Jullie horen weer van ons SEE YOU!!