Kay & Karen reizen door Amerika

Dag 11 Villa Orlando

Om 08:00 uur ging vanmorgen de wekker, die hadden we voor de zekerheid maar even gezet, zodat we niet door het ontbijt heen zouden slapen. Na het ontbijt weer alles in de koffers gedaan en op naar Orlando. Het was nog steeds redelijk druk op de weg, want het was vandaag Memorial Day en dan heeft iedereen vrij. Na een ritje van anderhalf uur kwamen we aan bij het Windsor Palms Resort. We moesten ons melden bij de security en konden daarna door rijden.

Aangekomen bij de villa moesten we de sleutel uit de keybox halen. Iedereen laat hier zijn sleutel achter als ze weg gaan. De keybox maak je met een code open, zo kun je nooit je sleutels kwijt raken. Natuurlijk eerst even de villa verkent. Het zag er exact zo uit als op de website. Zelfs de tafels waren op de zelfde manier gedekt haha. Alles zag er tip top uit op een levende en twee doden kakkerlakken na. De levende hebben we buiten gezet de doden in de prullenbak gedumpt. Daarna geen beestjes meer gelukkig. De muren zijn hier behandelt, zodat de beestjes weg blijven of na korte tijd dood gaan.

Nadat we de auto hadden uitgeladen en alles een beetje ingeruimd hadden, zijn we naar de Walmart gegaan om boodschappen te doen. Van alles gekocht, zoals koffie, brood en beleg voor het ontbijt, drinken, chips, koekjes en natuurlijk iets te eten voor 's avonds. Weer terug in de villa hebben we even gezwommen. Water was nog best koud, maar als je er eenmaal inzit gaat het wel. Even douchen en toen zijn we aan het eten begonnen. Kay had een grote bief gekocht waar we zelf lapjes van hebben gesneden. Daarbij hadden we champignons, paprika en ui. Het was erg lekker en leuk om zelf weer eens te koken.

's Avonds zijn we wederom naar de Mall gegaan, waar we weer veel te veel gekocht hebben. Zelfs ik die normaal niet zo van winkelen houdt wordt hier gek van al dat moois. Weer schoenen gekocht bij Nike om te rennen. Kay nog Nike's gekocht en rensokken. Nog een paar slippers voor Kay en een paar gewone schoenen. Laarzen en een leuk zomerschoentje voor mij. Vestjes, riem en dan eindelijk mijn Fosil horloge. Zo nu zal de credit card wel geblokkeerd zijn haha. Voorlopig even geen winkel meer voor mij pppffff. Het is inmiddels bijna elf uur. Op de terugweg flink regen gehad, maar nog niet de welbekende buien die we op het forum hebben gelezen. Nog even TV kijken en dan op naar bed, morgen is het vroeg dag. Welk park we gaan bezoeken is nog even een verassing dat lezen jullie morgen. Voor de gene die ons reisschema hebben ook dat klopt niet meer wat betreft de parken. We moeten een beetje kijken wanneer het waar druk is. SEE YOU!!

Dorrie & Hans

Goedemorgen schatten,

Maar goed dat julie een fette mustang gehuurd hebben, zou toch echt geen gezicht zijn om voor deze grote villa een fiat, lupo of iets dergelijks neer te zetten, toch. Hoeveel kamers hebben jullie daar dan komen we het weekend ff op bezoek, haha. Jullie slapen nog maar voor straks een fijne dag en tot het volgende verhaal. X mam en natuurlijk ook van pap

josien

Potverdorie, wat een huis, wij komen ook ff een week-endje over, plaats zat zo te zien. Lekker je eigen zwembad, heerlijk. Jullie zullen je er zeker vermaken de komende dagen, dus geniet er lekker van en we blijven jullie natuurlijk volgen met alles en nog wat.

Groetjes en dikke kussen van Ger en Josien