Kay & Karen reizen door Amerika

Dag 10 Flea Market / Dolphins

Vanmorgen om 03:30 uur werden we wakker van het groepje jongeren dat naast ons een kamer had. Na een uurtje waren ze het kennelijk moe en was het stil op de gang. We zijn weer in slaap gevallen en schokken om 09:10 uur wakker. Even later stond de dame van housekeeping al aan de deur. Gevraagd of ze over een half uurtje terug kon komen. Snel gedoucht, spullen bij elkaar gepakt en op naar de Cracker Barrel waar we wilden ontbijten. Daar aangekomen was het erg druk, dus we moesten 10 minuten wachten voordat we aan tafel konden (valt nog mee natuurlijk).

Kay had een ontbijt met twee medium eitje, gebakken kip en gebakken appel. Ik had roerei met worstjes en gebakken appel. Verder hadden we er koffie en jus ‘d'orange bij. Lekker gegeten, dus we konden er weer tegenaan.

Vandaag hadden we van alles op de planning. Eerst zijn we naar een Flea Market gegaan. Dit blijkt een van de grootste van de USA te zijn. Een grote bende met kleding, zonnebrillen, tassen, sieraden, DVD's en nog veel meer en daar hallen vol van. Hier even rond gelopen en twee koffertje gekocht voor mee te nemen als handbagage in het vliegtuig. Dan kunnen we daar de souvenirs e.d. in meenemen, anders is ons koffer waarschijnlijk te zwaar ;). Er waren hier ook overal groente en fruit kraampjes maar daar konden we vandaag niks mee. Op de terugweg naar de auto nog twee CD's gekocht een salsa en een met bachata muziek.

Daarna even snel naar de hotelkamer om het adres op te zoeken van ons volgende uitstapje. We zijn naar Treasure Island gereden waar we mee zijn gevaren op de Dolphin Racer. Jullie raden al wat we zijn gaan doen.... Juist we zijn dolfijnen gaan spotten, maar niet alleen spotten, de Dolphin Racer heet niet voor niets racer. Zodra er dolfijnen (ze zijn meestal met z'n tweeën of meer) in de buurt zijn varen ze er naar toe en laten de boot steeds harder varen, waardoor hij een soort van golf creëert. De dolfijnen schijnen dit erg interessant te vinden en zwemmen en springen achter de boot aan.

Wij hadden weer veel geluk, dus na een tijdje varen zaten de eerste dolfijnen achter de boot. We hebben een prachtig filmpje kunnen maken van een moeder dolfijn met haar jong. Hopelijk lukt het om dit filmpje op het blog te zetten anders zijn er natuurlijk nog foto's. Na een tijdje waren de dolfijnen het moe en haakte af. We hebben nog een paar keer dolfijnen gezien, maar deze waren niet in de mood om te racen achter de boot.

Het was inmiddels bijna vijf uur, dus hop de auto in en nog even naar de Prime Outlet. Bij de Esprit heb ik nog een broek, rokje, vestje, topje en een riem gekocht voor nog geen € 100,-. We lachen ons rot hier, niet normaal hoe goedkoop. Na de Esprit zijn we even wat gaan eten bij Villa Pizza. Lekkere pizzapunt gegeten met een Griekse salade. Het is zondag, dus de Outlet sluit om zeven uur i.p.v. om negen uur. Nog even snel wat winkels in gerent en terug naar de auto gelopen. Op de kamer weer lekker gedoucht, want we waren net twee gezouten pinda's. Er kwam namelijk behoorlijk wat water de boot op. Weer lekker koffie gezet en beneden in het hotel even de E-tickets voor Arabians Nights uitgeprint. Ons laatste nachtje in een hotel, want morgen gaan we naar Orlando en zitten we in de villa. ‘Ons' huis voor de komende twee weken. SEE YOU!!

hans en dorrie

Hallo schatten,

We zijn ook weer thuis van ons weekendje weg, dit was natuurlijk niets, vergeleken met jullie belevernissen daar, nee grapje we hebben ook super genoten van ons Krimpel weekend met de vrienden van vroeger. Super kinders, jullie maken er echt de vakantie van jullie leven van. Geniet met volle teugen, daar hebben jullie samen hard voor gewerkt om dit allemaal mee te mogen maken. Ik ben super benieuwd naar jullie villa, geniet ben voorzichtig en tot morgen, in Orlando. Love you xxxxxxxxxxxxxxxxxx mam

Mark

So heej weer een mooie dag beleeft zie ik. Jezus wat maken jullie toffe dinge mee zeg. Maar dat hebben jullie ook wel verdient.

Die boot is trouwens wel vet hoeveel knopen ging die?

Veel plezier in orlando en verdwaal niet in die villa. Neem walkytalkys mee anders kenne jullie mekaar nog nie vinden in dat huis haha.

Gr xx Mark