Kay & Karen reizen door Amerika

Dag 9 On the road / St Petes Pier

Weer heerlijk geslapen vannacht, dus we kunnen weer lekker uitgerust op pad. Nog even ontbijten bij The Outrigger Cafe op het resort en op naar Saint Petersburg. Het is een ritje van ongeveer 3 uur. We kunnen merken dat het zaterdag is, want het is een stuk drukker op de weg. Vandaag slapen we in het Best Western Gateway Inn, wat we vanmorgen geboekt hebben. Toch wel handig een laptop en een credit card bij de hand te hebben.

Onderweg hebben we weer allerlei roadtrip foto's gemaakt en een filmpje van de Sunshine Skyway bridge waar we over moesten. Ook hebben we twee schildpadden langs de weg gezien en een dood gordeldier aaacchhh. Aangekomen bij het hotel de koffers op de kamer gezet en even een sanitaire stop. We besloten om eens bij het Salvador Dali museum te gaan kijken. Daar wat rond gelopen en Dali's schilderijen bekeken. Toch niet zo ons ding dus we stonden ook vrij snel weer buiten. Toen zijn we naar de Baywalk gereden, daar zijn een aantal winkels, maar die waren op twee na allemaal gesloten. Dan lopen we maar wat rond misschien is er nog iets anders te doen.

Bij Fresco's hebben we wat gedronken en een kleinigheidje gegeten. Je zat daar lekker aan het water tussen de bootjes. Na het hapje en drankje zijn we door gelopen naar The Pier van Saint Petersburg. We waren blij dat we binnen waren, jeetje wat is het weer heet (boven 30 graden)
Wat winkeltjes gekeken, Kay heeft nog coconut butter gekocht en een sterke dessert wijn die in Florida gebrouwen is. Deze is niet om op te drinken maar voor bij zijn collectie buitenlandse bewaar dranken ;)

Aan de achterkant van de pier zat nog een bar, waar we even een biertje en cocktailtje hebben gedronken. Een tijdje gezeten en ook nog maar wat eten besteld, het was inmiddels al weer 05:25 uur. Toen we naar buiten liepen zaten de pelikanen al klaar, die kun je namelijk voeren. Vijf visjes gekocht en voeren maar. Moet zeggen ze zijn best groot die pelikanen. Het begon wat donker te kijken en er vielen een paar druppeltjes. Maar snel naar de parkeergarage, dit was nog best een eindje lopen.

Aangekomen in het hotel even gekeken tot hoe laat de Mall open is. Tot half negen, dat heeft niet zoveel zin meer. Dan maar even een koffietje maken op de kamer en uitvogelen wat we morgen gaan doen. Daar zijn we inmiddels uit, we hebben een paar leuke dingetjes gevonden, maar daar lezen jullie morgen meer over. De rest van de avond hebben we lekker op de kamer TV gekeken en wat gelezen en ge-internet.

Oh voor dat ik het vergeet; we hebben kaartjes besteld voor Arabian Nights op 12 juni. Dat is een dinershow geheel uitgevoerd op paarden.... Ik kan niet wachten ;)

Susan

Haa Karen en Kay,

Wouw wat een verhalen! Ik krijg helemaal de kriebels, geweldig! Zo te lezen hebben jullie nu al een super vakantie! Ik ga jullie volgen!

Geniet er lekker van, denk niet te veel aan Sjakie, want hij is ook lekker aan het genieten van zijn vakantie!!

Groetjes van Susan en pootje van Razz...

h.l.jvanderwal@home.nl

van opa en maij.Wat een vacantie.En dan jullie verhaal erbij.Kunnen jullie nu begrijpen,dat dit het einde is voor een vacantie?Wij zijn iederekeer weer benieuwd naar de volgende dag.[Of dat we er zelf bijzijn].Krijg er gewoon de kriebels van.Zijn er zeker van,dat dit niet de laaste keer zal zijn.Geniet er maar lekker van.Wij hebben gisteren een nieuw voetbalveld van 102 cm gekocht.Ik bedoel een lcd.Nou karen en kay op naar het volgende avontuur.Wij hadden hier net een fikse onweers bui.Greotjes van opa en maij

Maikel

Hey Karen en Kay!

Mark goof mich gister de link naor og reisverslaag, en ik heb mich net ens ff alles gelaeze en bekeke! maar maar wat un sjieke vekansie heb geej tot noow toe! Vuul zeen en vuul moeie foto's, top! Hiel vuul plezeer vaerder en ik zal og van daag tot daag blieve volgen! ;)

(PS, Kay hesse dae Mustang noow al ens flink op de stert gestamp? Wat ein bakbiees!)

Gr. Maikel.