Kay & Karen reizen door Amerika

Dag 8 Strand / Bioscoop

Good morning all, daar zijn we weer. Wederom een leuk en lots of things to do dagje gehad.

Vanmorgen opgestaan om 08:30 uur en gaan ontbijten. Was een goed ontbijtje met lekkere koffie. Wij snappen niet waarom iedereen zo klaagt over de slechte koffie hier, het valt ons reuze mee in ieder geval. Na het ontbijt de handdoeken ingepakt en de koelbox gevuld (ja we hebben een koelbox gekocht) met water/cola en ijsblokjes. Erg handig voor in de auto met deze temperaturen.

Kay heeft nog even met de laptop over het resort gelopen om een goede verbinding te krijgen, zodat we het verslag en foto's van gisteren konden plaatsen. Gelukkig is dit weer allemaal gelukt en hebben we ook de reacties weer kunnen lezen. Thanks voor de leuke berichten.

We zijn vandaag naar het strand van Sanibel Island geweest moest een mooi strand zijn waar je veel schelpen kunt vinden. Daar aangekomen hebben we ons tentje opgebouwd, dit hadden we gisteren bij de Wal Mart gekocht voor de zon. Mega handig vooral voor mijn tere huidje ;) Kay is meteen het water ingesprongen opzoek naar schelpen. Vooraan in de zee waren er niet zo veel te vinden, dus later heeft hij de duikbril nog gepakt. Erg mooie en grote schelpen, maar deze mag je helaas niet meenemen. Ten eerste niet, omdat er nog levende dieren in zitten en ten tweede, als ze al leeg zijn, mogen wij ze niet mee naar Nederland nemen. (De ene schelp van Marco Island nemen we wel mee)

Daarna wilde we nog naar het strand op Captiva Island, maar we konden in eerste instantie geen strand vinden voor publiek, alleen privé. Toen we het uiteindelijk wel gevonden hadden, dachten we ach we kunnen net zo goed naar het hotel terug gaan. Nog even lekker gezwommen en in de zon gelegen. Vandaag wilde we vroeg gaan eten, omdat we 's middags kaartjes hadden gekocht bij de bioscoop. Lekker gedoucht en op naar Charlies Boathouse, waar we lekker gegeten hebben, maar weer veel te veel natuurlijk pppfffffff.

Op naar de bioscoop, we hadden kaartjes voor Prince Of Persia. Wat een gekke bios hebben ze hier. Je zit gewoon op bureaustoelen achter lange tafels. Je kunt hier ook eten als je zou willen, maar wij hadden al gegeten, dus alleen popcorn erbij. Bah die popcorn hier is met zout, dat zijn wij Nederlanders niet gewend he. Bij ons is alles zoetig, daar houden wij toch ook meer van. Gelukkig hadden we maar een large emmer popcorn besteld, dat scheelt dan wel weer NOT!

De film had goede actie, wel een aanrader. Na de film (23:00 uur) zijn we naar de kamer gegaan en natuurlijk aan het verslag begonnen. Hopelijk krijgen we internetverbinding, zodat we het meteen kunnen plaatsen. Morgen gaan we weer verder naar St Petersburg voor twee nachten. Hopelijk hebben we daar een betere verbinding. SEE YOU!!