Kay & Karen reizen door Amerika

Dag 7 Naples/shoppen

Hallo Allemaal,

Bedankt voor alle reacties. Erg leuk dat jullie ons allemaal volgen. Groetjes

Gaap heerlijk geslapen vannacht, we werden pas om 08:15 uur wakker. Ontbeten bij het hotel en inpakken maar weer. Auto inladen, uitchecken en gaan met die banaan. Eerst even bij de bank pinnen, zodat we weer wat geld op zak hebben en op naar Marco Island.

Dachten wij dat de ritch people allemaal in Naples woonde NOT, die zitten op Marco Island. We wilde hier naar het strand gaan, maar dat lag een beetje verborgen. Eerst wat door de straatjes van het eiland gereden. Jemig wat een dikke huizen, de een nog mooier dan de ander. Jep we weten het zeker we gaan emigreren ;)

Uiteindelijk hadden we het strand gevonden bij Tigertail beach. Naar het strand gelopen, dachten we, niet veel te doen. Lekker rustig dus, maar een zee die zagen we niet. Handdoekje neerleggen en even het water in. Komen er ineens een groepje Duitsers aan, die het water oversteken in tussen het groen verdwijnen. Huh hier moet Kayke meer van weten. Tien minuten later is hij weer terug. Pak maar in wij gaan ook naar de overkant.

Wij met onze hele handel door het water. Het is niet diep hoor Karen we kunnen er zo door. Het ging prima verder, maar ik moest bijna zwemmen. Toch wel een beetje diep of ik ben gewoon echt te klein. We kwamen op een strandje met alleen maar schelpen en wederom een mooie zee. We zaten weer aan de golf van Mexico. Leuk weetje de buitentemperatuur is 91 graden fahrenheit en de watertemperatuur 85 graden fahrenheit. Weinig verkoeling dus. Kay heeft op de strand nog een mooie schelp gevonden, die we mee hebben genomen. Oke hij mag eigenlijk niet mee naar Nederland, maar we doen het lekker toch.

Na Marco Island zijn we nog even bij de Wal Mart geweest, waar we even naar het thuisfront hebben gebeld. Daarna de Wal Mart ingegaan en wat drinken en eten gekocht. Ook nog even een schermpje voor op het strand, want die paraplu die we eerder hebben gekocht is helemaal niks. Het is ook niet voor niets een papaplu. Ook maar meteen een koelbox gekocht want drinken koud houden in een Mustang die in de volle zon staat is not done. Voor ozze jong hebben we nog een leuk speeltje gekocht, daar zal hij wel blij mee zijn.

Zo nu op naar de Miromar Mall, waar we eerst even een broodje hebben gegeten bij de Subway. Daarna was het tijd om te shoppen en dat hebben we gedaan. Met 5 broeken voor Kay, 2 broeken voor Karen, 2 rokjes voor Karen, 2 blousjes voor Kay, 1 T-shirt voor Kay, 1 jas voor Kay, 1 jurkje voor Karen, 5 T-shirtjes voor Karen, Nike schoenen, slippers en nog wat andere dingetjes stonden we een paar uur later weer buiten. Het was inmiddels tegen achten, dus maar naar het hotel. We slapen de komende twee nachten in The Outrigger Resort. Ziet er goed uit, nog even snel wat eten hier en lekker douchen. Nog even TV kijken en dan ...... SEE YOU!!

Snien en Job

Haha, echt iets voor Kayke ja, ik zie jullie al door het water batteren, naja zwemmen dan hè Karen;)
Geweldig!!!