Kay & Karen reizen door Amerika

Foto's Dag 6

Reacties

Reacties

Snien en Job

Hey guys,

Goed verkleurd Karen:))
En wat un joekel zeg, mooie foto's en kei leuk om iedere dag jullie verhaal te lezen.
Thanks!

Kus Job en Snien

Dorrie en Hans

Hallo schatten,

Jezus wat een joekels zeg. Voor geen geld zou ik die vasthouden. Iets anders als slangen he meid want daar ben jij niet zón favoriet van toch. je genieten met volle teugen dat is wel te zien. Tot het volgende verhaal, love you. XXX

opa en maij

hallo karen en kay.kan alleen maar zeggen hoet af.fantasties wat jullie al in 6 dagen hebben ondernomen en hebben gezien.het is net of wij het zelf beleven.Heb vandaag van je vader de link gekregen,en volg jullie nou van dag tot dag.Kan je nou karen en kay een beetje begrijpen,dat dit pas echt vacantie is?Wij hopen,dat jullie de vacantie van je leven hebt.Heelveel groeten van opa en maij.See you.

opa en maij

tot een vogen de keer

opa en maij

groejes van opa en maij

papskie en mam

Jongesjonges as ik dit zeen dan krieg ik al de kriebels in mien blood.werkelijk prachtig enne sjieke mustang geregeld. ikmot zegge det ge al hiel vuul heb gedaon in zonne korten tied .erg moeie zee en zeker zoe moeie fotos by the way zonne lekkere steak heb ik now auk waal zin in jonges ik krieg zelf al zin in vakantie ik mail binnekort weer pas good op ochzelf en geneet dorvan dan doon ik det auk
groetjes pap p.s. auk van deh zannikert SJAAKIE

Serge

Erg gaaf om jullie zo elke dag te volgen. En foto's zeggen nog meer als woorden. Sjiek is mich det !!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!