Kay & Karen reizen door Amerika

Dag 4 Key West

Trrrrrrrrrinnnnggggg de wekker huh hoe kan dat nu. Een of andere vorige bewoner van onze kamer dacht grappig te zijn om de wekker op vier uur te zetten. Not funny dus... daarna nog in slaap gevallen tot 07:00 uur. Nog wat TV gekeken en een koffietje gemaakt, want we konden pas na 08:00 uur uitchecken.

Om 08:30 uur uitgecheckt en op weg naar Key West. Onderweg gestopt bij de Publix om wat eten en drinken te halen. Die donuts waren echt overheerlijk, Kay een met kokos en een met hageltjes en ik een met hageltjes en een koffiebroodje. Op naar het Turtle Hospital, daar aangekomen was de tour van 10:00 uur al vol en konden we om 13:00 uur pas weer mee. Jammer, daar konden we niet op wachten. Toen maar besloten om naar het Bahia Honda State Park te gaan in Big Pine Key. Een paar prachtige strandjes met helder blauw water. Erg mooi, Kay heeft even gezwommen, ik ben nog maar even in de schaduw gebleven. Nog erg last van het verbrande huidje.

Rond een uur of een zijn we gearriveerd bij het Sheraton Hotel in Key West. Wat een prachtige kamer weer, dat kunnen ze hier wel in the states. Grote badkamer met een douche waar je een heel gezin in kunt wassen. Zitkamertje met keuken, bank en TV en twee grote schuifdeuren naar de slaapkamer met kingsize bed. Ik heb Kay de afgelopen nachten niet opgemerkt in bed zo groot zijn ze.

Op de kamer een kopje koffie gedronken (zelf gezet, dat kan hier overal) en daarna naar de receptie gelopen om voor morgen ontbijt op bed te regelen. Maar meteen de shuttlebus naar downtown geregeld en voor morgen een jetskitour om het eiland Key West. Zo gezegd zo gedaan en om 03:30 uur met het busje naar downtown. We werden er op Greenstreet uitgezet. Deze straat moesten we aflopen en dan kwamen we op de bekend Duvalstreet.

Daar aangekomen meteen bij Sloppy Joe's wat gegeten en gedronken. Echt een hele leuke bar met veel prullaria aan de muren en een ventje die op de piano aan het pingelen was. Na een paar Coke's en Beers verder gegaan Duvalstreet op. Meteen al goed ingeslagen met allerlei grappig bordjes voor thuis onder het afdak. Bij Sloppy Joe's een tinnenbord gekocht met Sloppy Joe's erop en in een ander winkeltje een doodshoofd met de tekst Time flies when you're having Rum en Paradise sweet Paradise.

We zijn Duvalstreet compleet afgelopen naar het Southern Most Point, daar wat foto's gemaakt en weer terug richting Mallory Square. Onderweg nog wat gedronken bij Willie T's een cafe compleet beplakt met dollarbiljetten. Op Mallory Square was het aardig druk, wat gekeken naar de artiesten en natuurlijk de prachtige zonsondergang. Het was mooi, maar van korte duur, het lijkt net alsof iemand aan het touwtje trekt en weg is de zon.

Deze avond hebben we gegeten bij het Hard Rock Cafe en daarna meteen het shuttlebusje terug naar het hotel. We waren allebei er g moe. Nog snel even douchen, verslagje typen en dan naar bed, morgen weer veeeeeeel te doen. SEE YOU!!!

Snien en Job

Jullie vermaken je wel hè, lijkt me erg mooi allemaal als ik de verhalen lees:))
Have fun!

Kus from us, hihi

Dorrie en Hans

Fantastisch zo mooi. We kunnen alleen maar zeggen; Geniet met volle teugen.
Trouwens Ziggo-pakketje opgehaald. Moeten we iets doen met de twee Ziggo-envellopes?
Groet mam en pap.