Kay & Karen reizen door Amerika

Dag 3 John Pennekamp

Vanmorgen was Kay al om 05:30 uur wakker en ik om 06:30 uur. Nog wat liggen draaien, maar niet meer kunnen slapen. Dan maar even onder de douche en nog een verslag op internet zetten. De verbinding was gisteravond erg traag. Na de douche alles weer ingepakt en gaan ontbijten. Om 09:00 uur zaten de koffers weer in de auto en hadden we uit gecheckt. Op naar Key Largo een ritje van een uur en twintig minuten.

Onderweg alvast kunnen genieten van de mooie omgeving, wouw wat een groen en wat een zee fantastisch. Aangekomen in Key Largo zijn we naar John Pennekamp gegaan om te gaan snorkelen. Auto geparkeerd in de schaduw want het was alweer behoorlijk warm. Tickets geboekt, snorkel gekocht en de nodige handtekeningen gezet, zodat ze ook nergens aansprakelijk voor zijn.

Om 12:00 ging onze boot, die ons naar het rif bracht waar we konden snorkelen. Boottochtje is goed gegaan gelukkig niet misselijk geworden. Aangekomen bij het rif nog even een korte uitleg gekregen over hoe te snorkelen en hop het water in. Op de boot vond ik (Karen) het best eng, omdat ik niet zo graag in de zee zwem, maar ik kon me natuurlijk niet laten kennen. Het water in bewapend met duikbril en flippers de snorkel in de mond en gaan met die banaan.

Binnen 2 minuten was ik (Karen) gewend aan de snorkel. In het begin nog zwaar ademend, maar toen ik het eenmaal doorhad ging het gesmeerd. We hebben prachtige vissen en koraal gezien. Kay heeft het vastgelegd op foto, want hij had een onderwatercamera gekocht. Na een tijdje had Kay een kreeft ontdekt, zo groot dat je er een heel leger van kon voeden.

We hebben best lang in het water gezeten en waren als een van de laatste weer terug op de boot. Zwemvest ingeleverd en even bijkomen. Vreemd ineens waren we allebei misselijk toen we op de boot kwamen en ook gedurende de terug rit. Weer aan land gekomen ging het wat beter. Nog even afgedoucht en richting auto gegaan.

Aangezien we nog een hotel moesten hebben voor de nacht zijn we maar eens in de diverse folders gaan snuffelen. Uiteindelijk zijn we uitgekomen bij het Lime Tree Bay Resort in Long Key. Onderweg nog wat gegeten, want we waren dus niet misselijk van de boot, maar van de honger. Het hotel had bij aankomst nog een kamer voor ons, wel wat duur, maar we hadden geen zin om nog verder te zoeken. Volgende keer eerst maar internet checken, als dat bij de hand is.

Kamer ziet er weer erg mooi uit en het is er lekker koel. Gelukkig want het was hothothot vandaag een dikke 35 graden. Dat konden we goed merken, want tijdens het snorkelen zijn we allebei goed krokant gebakken auwauw. Na een verfrissende douche nog even TV gekeken en een dikke bult opgelopen. Wie zou dat zijn ja juist Karentje. Ik wou op heb bed klimmen, inderdaad klimmen want het is zo hoog dat je een ladder nodig hebt om er op te komen. Helaas ben ik niet op het bed gekomen, maar met mijn scheenbeen tegen heb bed geknald. Maar ach blauw is in hier, dus don't worry.

We zijn net (10:00 uur) terug van het eten bij Outback steakhouse. Goed gegeten, Kay is weer trots op zichzelf met zijn 12 OZ sirloin steak. Gaan nu slapen zijn moe. SEE YOU!!

Reacties

Reacties

Mark

Wow, ik lees dat jullie weer een fatastische dag achter de rug hebben. Ik wil eigenlijk helemaal niet meer verder lezen zo jaloers ben ik op jullie. Ik wil oooook :P.

Maar jullie brengen me steeds meer tot de verleiding ook zeker een keer te gaan. Maar goed ik wil echt alles weten dus ik hoop dat je blijft schrijven.

Veel plezier

Greetz broertje schoon

Hans en Dorrie

Ha schatten,

Gisterenavond heeft pap gereageert op jullie prachtige reisverslag en vandaag ben ik aan de beurt, wat een belevenissen, wat Manilo zegt dat het sjapoo is dat Karen iedere avond de tijd neemt om iets te schrijven. Ik vind het in ieder geval super om te horen wat jullie allemaal gedaan hebben. Wij hebben hier het laatste lange weekend achter de rug, gelukkig met goed weer. Geniet samen en tot het volgende bericht en foto's. Love you. Pap en mam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!