Kay & Karen reizen door Amerika

Dag 2 Duck Tours

Na een onrustig nachtje waren we helaas al om 04:08 wakker, dat is wel erg vroeg. Nog maar even blijven liggen dan. Uiteindelijk allebei nog in slaap gevallen tot half 8, dat is het betere werk. Even goed de slaap uit de ogen wrijven en de douche in. Daarna maar eens gaan kijken wat het ontbijt in het hotel inhoud. Zoals ons al bekend, was het niet heel er g bijzonder, maar ach je moet toch wat eten. De vruchtensapjes waren in ieder geval lekker.

Om 09:30 uur waren we onderweg richting de Cocowalk in Coconut Grove waar ons hotel zit. De zon scheen al flink en de temperatuur zat al tegen de 30 graden aan. Het was erg rustig op straat, niet gek want de winkel gaan hier blijkbaar pas om 10:00 uur open. Dan maar even een wandelingetje naar de haven. Hier en daar wat foto's knippen.

Omdat het zo warm is hier, is het goed, veel te drinken en na 1 dag kunnen we al zeggen het is niet alleen goed je komt er ook NIET onderuit. Op naar wat verkoeling. Dit hebben we gevonden bij Starbucks... Kay een smoothie en Karen een watertje heerlijk fris en even bijkomen. We zaten aan de straat dus uitzicht op alles wat er voorbij komt. Je lacht je soms kapot.
Tegenover de Starbucks zat een GAP winkel even een kijkje genomen en met een volle tas naar buiten ggnnn. Kay een broek en Karen slippers en een tas.

Terug naar het hotel gegaan en de auto gepakt om naar South Beach te gaan. Na een kort ritje kwamen we bij Miami Beach uit en zie je de skyline van Miami liggen. Erg mooi. Er lagen ook nog twee cruise schepen aangemeerd. Deze zijn echt inmens groot!! Uiteindelijk aangekomen moesten we een parkeerplaats zoeken. Dat was nog niet makkelijk, maar ik (Karen) zag ineens een of ander afthans straatje en wat vonden we daar... juist een meneertje met een parkeerplaatsje. Hier $15 betaald voor een aantal uren parkeren.

We hadden besloten om Miami Beach te verkennen met een boot/bus tour. Op naar Duck Tours om kaartjes te kopen voor een Duck Tour. Hier ga je met een auto die zowel bus als boot is door Miami toeren. Een soort van stadstour maar dan anders. Na een korte kennismaking met de hostess DeDe Duckdwarf zijn we naar de haven gereden waar we onder luid gekwek de bus te water hebben gelaten en er een boot van hebben gemaakt. De hostess was echt een Amerikaanse en deed alles heel erg overdreven. Was erg vermakelijk.

We zijn langs verschillende huizen gevaren waar de ritch en famous woont. Er zaten erg mooie en grote huizen bij. We hebben o.a. het huis van P. Diddy, Andre Agassi, Steffie Graff en Demi Moor gezien. Ook zagen we het huis waar diverse afleveringen van Miami Vice zijn opgenomen. Het duurste huis, zeg maar landgoed, dat er staat is $ 50.000.000 en wordt bewoond door Phillip Frost.

Na de boottocht langs de verschillende eilandjes met dure cribs zijn we weer aan land gegaan. Via Jungle Island zijn we naar het Art Deco District gereden met de mooie gekleurde gebouwen. De brug waarover we terug reden is een scene van bad boys 2 opgenomen die 20 miljoen dollar heeft gekost.

En last but not least Ocean Drive. Dikke auto's en veel hotels waar films zijn opgenomen. Zo zijn we langs een hotel gekomen waar een scene uit There's something about Mary is opgenomen. Ook zijn we langs het huis gekomen waar Gianni Versace woonde en vermoord is.

Nog wat winkeltjes gekeken en een ijsje gegeten en weer terug naar het hotel. Hier hebben we nog wat gezwommen en geluierd. 's Avonds zijn we gaan eten bij TGI Fridays, erg lekker. Kay een biefstuk, spareribs en friet en Karen een gegrild kippetje, scampi's en friet.
Nu zitten we op de hotel kamer nog wat TV kijken, morgen is het vroeg dag, want dan gaan we richting Key Largo.

SEE YOU!!!

Dorrie en Hans van den Heuvel

Ha schatte. Zoe te laeze heb ge waer eine schoenen daag achter de rug. Geneet met volle teuge.
Heej auk alles good auk met de nijntjes en de kwartels.
Weej hebbe vandaag auk eindelik ens kinne geneete van ut gooje waer, lekker gefiets en gegaete beej os met enne gas man. Weej winse og veur straks weltruste en eine feinen daag morge. Kus kus pap en mam.

MiLoU

Heey K&K!!!

Klinkt allemaol hulemaol super!! Weej hebbe auk nog good weer, maar als we Piet motte geluive is det morge weer vuurbeej, maar good dat we dan weer allemaol motte werke!!!! Ik heb vannach deens gehad, maar gewoen kinne slaope, goan dalijk ff 1 visite doon en dan kin ik haopelik auk van t moeie weer goan geniete. Ens ff de stad in. Beej DE koffie drinke, helaas genne starbucks!!!
Aart Oenen is kuning gewaore zoaterdaag, dus volgend jaor hoove we neet zuver te laupe vanoet de schutterie, is moei meigenaome!!!

Geneet lekker en rie vuurzichtig!!!

Kusje!!!

Jan Jans en de kinder

Daag siesjes,

Enne?
As ik de verhaole zoe laes dan is t daor good te vertoeve!
Ik neem mien petje aaf veur Karen um elke daag zien verhaol te doon en foto's te plaatse,want det waas niks veur mich gewaes daor had ik ech genne zin in gehad!
Maar noow kinne weej en de res van de femilie toch elke daag laeze wat geej gedaon heb!
Sjapoo!!

Weej zien gister naor de kermis gewaes met Indy en Zoë. Indy woel nimmer oet de carrousel en ouk nimmer oet de vliegtuigjes dus kay? Ik dink det t op mich liek en neet op Nillo want bang is Indy neet! haha.

Weej winse og nog vuul plezeer en geneet dr van!
Leefs vanoet de andere kant van de wereld!
Jan Jans en de kinder