Kay & Karen reizen door Amerika

Are we there yet?

Yes we are...... in the US of A. Na een vlotte rit naar Brussel Airport, de snelle incheck en de inwendige mens zijn we naar de gate gegaan. We konden vrijwel meteen boarden en hebben plaatsgenomen in het vliegtuig op stoel 39A en 39B. Meteen viel een ding op, geen schermpjes voor in onze stoelen. Ach dat mag de pret niet drukken, dan maar op het gezamenlijke scherm kijken. Mwwaahhh dat ging niet zo best aangezien het beeld het donker inzag

Wink
, dan maar wat lezen en puzzelen. Slapen, ging redelijk, eten en drinken kwam in overvloed. Way to go Delta. Eerst kip of pasta en laterna ook nog een pizzatje.

Om 14:00 uur lokale tijd kwamen we aan, eerder dan gepland, dus dat was mooi. Snel naar de immigrations toe, lange rij niet normaal, maar die Amerikanen weten dit wel op te lossen. Please follow me en op naar een andere rij bij immigrations. Daar waren we zo aan de beurt. Wat vraagjes beantwoorden, vingerafdrukken en op de foto. Ik (Karen) vroeg of ik mocht lachen op de foto, dit was geen probleem we waren immers op vakantie ggnnn. Was een toffe gast. Daarna de koffers van de band halen om ze vervolgens weer ergens anders in te leveren. En op naar de volgende controle, dit ging ook heel goed.

Nog even een sanitaire stop en onze eerste STARBUCKS koffie jammieKay had een Caramel Machiatto enik een Mokka Macchiatto allebei erg lekker.

We gingen verder naar de gate.Daar aangekomen hadden we vertraging omdat het met bakken uit de hemel kwam en dan wordt de luchthaven tijdelijk gesloten. Uiteindelijk zijn we om 17:15 uur de lucht in gegaan. De rit naar Miami was zo voorbij de piloot had extra gas gegeven dus om 06:45 uur kwamen we aan. Koffertjes ophalen en direct met het busje van Hertz onze auto ophalen. De rij hier was niet zo lang en we werden uitstekend geholpen door een spaanse mevrouw die ons niets probeerde aan te smeren van extra verzekeringen enzovoorts.

Wow wat een te gekke auto zeg, Kay helemaal in de zevende hemel met zijn Ford Mustang (foto's volgen) Even TomTom instellen en op naar het hotel waar we om 20:30 uur op de kamer stonden. Mooie kamer met een kingsize bed J en draadloos internet

Laughing

( update Kay: wagens hier zijn allemaal dik met dikke motoren. De ford mustang ook heb hem nog niet op de staart getrapt maar het geluid klinkt erg goed bij een beetje gas geven. Verder ziet Miami er heel carribisch uit. Overal palmbomen. )

Nog even naar de Coco walk gelopen (ons hotel ligt in Coconut Grove) en een hamburger bij Johnny Rockets gegeten, jaja het eerste vet is naar binnen gewerkt. En vet was het.... we hebben een single rocket gegeten en wat onion rings.
Het is hier inmiddels 22:17 uur hier, dus we zijn al 24 uur wakker, tijd om te slapen dus. Het is nog erg benauwd en een kleine 25 graden.

Welterusten en SEE YOU!!!

Hans en Dorrie van den Heuvel

Hallo kinders,

Fijn om te horen dat alles naar wens is daar in Miami. Hier is het ook lekker zonnig vandaag maar het is zo te horen niet van lange duur. Geniet samen, ben voorzichtig en we wachten vol spanning het volgende verhaal van jullie af.

Liefs dikke kus van ons