Kay & Karen reizen door Amerika

On the road

Gisteren een heerlijk dagje gehad, wat een zon. Een vakantie kan niet beter starten toch!
's Avonds hebben we nog gezellig wat gedronken met z'n alle en hebben we ozze jong achter gelaten voor de komende vier weken. We gaan hem missen, maar hij is in zeer goede handen, dus dat komt helemaal goed.

Om half 12 lagen we in bed, wat onrustig, maar toch wat geslapen. Om half 5 ging de wekker, pfff veel te vroeg wat mij (Karen) betreft. Gelukkig is het voor een zeer goed doel, dus snel opstaan en aankleden. Nog even een bakje koffie en stipt op tijd (05:15 uur) stond Tim voor de deur. Om 05:25 uur waren we onderweg, mooi op tijd. Onderweg hebben zich weinig problemen voorgedaan, dus om 07:15 uur stonden we al in de parkeergarage. Nog even koffie gedronken met Tim en toen afscheidt genomen en naar de incheckbalie.

Ja helaas konden we gisteren niet online inchecken, dus we moesten in de rij staan. Is allemaal vrij snel gegaan, die Belgen hebben het goed onder controle. Koffers op de band en op naar de paspoort controle. Dit gaat ook heeeeeeeel snel, fijn om burger van de EU te zijn die hebben namelijk een eigen rij die niemand op blijkt te vallen. Maar Kay had het wel gezien, dus zo klaar.

Het is nu 09:35 uur, dus tijd om de inwendige mens even te vullen.....

SEE YOU!!!