Kay & Karen reizen door Amerika

De laatste dingetjes

Nog 39 dagen en dan zitten we in het vliegtuig richting Florida. Zo spannend we hebben al zoveel gelezen, ja zelfs ik (Karen), dus nu willen we het met eigen ogen zien. Helaas we moeten nog even geduld hebben, maar de voorpret is ook al leuk.

Vorige week hebben we onze villa in Orlando afbetaald. De villa hebben we gehuurd van Andy en Mary Rowe uit Engeland. Na betaling hebben ze ons de toegangscode doorgestuurd en waar we de sleutel kunnen ophalen. Eigenlijk is het beste wel een asociaal groot huis voor ons samen, maar waarom veel geld aan hotels uitgeven, dit is veel goedkoper.

We zitten wel nog een beetje in dubio of we van te voren nog wat hotels zullen boeken. Dan met name in Key West, daar is het toch best duur. Dus misschien dat we via priceline nog gaan bieden op een hotel in Key West. Wat is internet toch mooi he. Je geeft aan wanneer, hoe lang, welke omgeving en wat je prijs is en via priceline kun je zoeken of er een hotel is dat je bod wil accepteren.
Zo kan het zomaar zijn dat je voor een appel en een ei in een super deluxe hotel zit, dus nog even overleggen wat we hier mee doen.

Eigenlijk is alles geregeld, dankzij Kay. Hij heeft alles uitgezocht en geboekt, ik heb me nergens mee bemoeit. Alles is werkelijk tot in de puntjes uitgezocht, dus ik vertrouw er op dat het helemaal fantastisch wordt. Super gedaan schat

Wink

Voordat we gaan nog even al onze papieren scannen, altijd handig mocht er iets kwijt raken en dan hoef je niet alles mee te slepen, zoals verzekeringspapieren e.d.
We nemen liever veel nieuwe kleren en schoenen mee terug

Laughing
, dus niet te veel inpakken op de heen reis en anders met een extra koffertje terug.

Hier de sitevan de Sun Kiss Villa: http://www.amalfie.co.uk/