Kay & Karen reizen door Amerika

Reisschema

We hebben vier weken de tijd. Hoe ga je die zo goed mogelijk invullen, zodat je zoveel mogelijk kunt zien. Goeie vraag, dat is nog niet gemakkelijk, maar we hebben het toch voor elkaar gekregen een reisschema te maken.

Omdat er zoveel te zien en te doen is hebben we niet precies in het schema gezet wat we gaan doen. Het is heel moeilijk in te schatten hoe lang je in een plaats blijft of wilt blijven. We hebben veel verslagen van andere gelezen en op internet en in boeken gezocht wat we graag willen zien. Op basis hiervan hebben we het aantal dagen per plaats bepaald.

In principe hebben we alle tijd, we moeten alleen op 31 mei in Orlando zijn voor ons verblijf in de Villa, de rest zou dus nog kunnen afwijken.

Ook de hotels moeten we bij aankomst in de diverse plaatsen nog boeken. Misschien dat we de hotels waar we langer dan een nacht slapen toch vast van te voren boeken. Op de meeste plaatsen verblijven we met een overnachting, als het bed en de douche schoon zijn, zijn wij al tevreden.

Dit is het reisschema zoals wij het in gedachte hebben:

Datum

29-mei

Fort Myers, Saint Petersburg/Tampa

30-mei

Saint Petersburg/Tampa ('s avonds naar drive inn bioscoop)

31-mei

Orlando Villa (shoppen, verkennen, Wall Mart, shooting range)