Kay & Karen reizen door Amerika

Ons eerste blog!

Zoons eerste Blog is een feit.Het kan natuurlijk niet zo zijn, dat je een droom laat uitkomen en dit niet vast legt.

Over 50 dagen is hetzo ver wij (Kay en Karen) vertrekken voor vier weken naar het The Sunshine State Florida. Erg spannend allemaal, maar we hebben ons goed voorbereidt voor zover dit mogelijk is.

Het volgende hebben we inmiddels geregeld:

De vliegtickets, we vliegen op 21 mei vanuit Zaventem Brussel naar Hartsfield-Jackson in Atlanta en van daaruit vliegen we door naar Miami International Airport.

ESTA aanvragen zijn gedaan en we zijn welkom...pff gelukkig

Hotel: de eerste twee dagen zijn wein Miami. We zitten in het Residence Inn by Marriott in Coconut Grove. Vlakbij een Mall.

Auto is gehuurd. Eenvette Ford Mustang

Wink
Deze hebben we geboekt via www.autoreisen.de. De maatschappij zelf is Hertz.

Villa voor ons verblijf in Orlando, we zitten op het Windsor Palms Resort in de Sun Kiss Villa, ziet er geweldig uit een beetje kitsch maar dat hoort erbij.

En last but not least onze tickets voor de Disney en Universal parken. Deze hebben we bestelt via undercovertourist in de UK. We zijn van plan ze allemaal te gaan doen.

Voor nu is het dus aftellen en nog wat kleine dingetjes regelen. Ons volledige reisschema zal ik (Karen) binnenkort ook toevoegen.

Tot later!!

Links:

Tickets: http://www.connections.be/Pub/Home.html
Hotel: http://www.marriott.com/hotels/travel/miaco-residence-inn-miami-coconut-grove/
Auto: http://www.hertz.com/
Villa: http://www.windsor-palms-florida.net/ www.amalfie.co.uk

Manillo Livvy en Indy Heyligers

Daag Takkies,

Weej weite det geej dr lang veur heb motte sparen um og reisje te kinne make!
Weej gunnen t og van herte en winse og daorum ouk hieeel vuuul plezeer en geneet dr van!!
Want dr zien menig minse jaloers op um dit oeits te kinne doon!
Dit waas NIKS veur mich gewaes (Liv) heb 2 waeke in Hors op schoel gezaete en det waas al ein drama!
Dus ik vind t knap det geej zoe lang neet in herte Blierick aanwezig ziet. En ogge Sjakie zoelang kin misse! Ma ouk dae zal zich beej opa en oma Jeurissen waal amuzere!

Nogmaols vuul succes!
Leefs van os alle 3!