Kay & Karen reizen door Amerika

Foto's Dag 19

Reacties

Reacties

Dorrie en Hans

Goedemorgen kinders,

Wat een belevenissen weer. De crocs zijn inderdaad erg leuk en wat ben je al bruin zeg. Lekker. Hier regent het vandaag en zal het de komende dagen niet beter worden. De temperatuur is wel oke. Hebben gisteren nog in de tuin gewerkt en als jullie thuis komen hebben pap en ik een verrassing. Geniet weer vandaag, see you. xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!