Foto's Dag 17
Reacties
Reacties
Wat is tie lief ! Volgens mij had Karen toch wel zo iets van..... stel dat dolfie nu een iets grotere hap neemt dan alleen het visje ???
Trouwens prachtige foto's allemaal !
Je kunt zien dat jullie er echt van genieten !
Heel veel plezier de komende dagen.
Hallo leeve schatten,
Het weekend zit er weer op, iedereen is weer aan het werk. Jullie kunnen nog ff genieten, doe dat ook maar met volle teugen. Ik vond het heerlijk om ff je stem te horen zaterdag. Als ik deze foto zie moet ik aan de Dominicaanse Republiek denken, waar jullie toen met dolfijnen gezwommen hebben (dus Anita, bang is ons Karentje niet hoor). Heerlijk om te lezen wat jullie weer allemaal heb gezien en beleefd.
Maak er weer in mooie dag van vandaag, geniet en ben voorzichtig. Love you xxxxxxxxxxx mam.
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}