Foto's Dag 7
28 mei 2010
🇺🇸
Reacties
Reacties
28 mei 2010, 22:28
Hallo Karen en Kay,
Wat een ruige auto, hebben jullie daarmee gereden, of gewoon maar ff een fotootje geknipt? Zo te lezen hebben jullie het wel goed naar jullie zin, en lekker geshopt, ben jaloers, ben gisteren nog in de stad geweest, moest ook een broek hebben, nou heb er geen een gevonden dus dat is wel baale. Maar goed we blijven op de hoogte, en wens jullie nog veel vakantie-plezier, geniet er maar lekker van maar zo te lezen doen jullie dat ook lekker.
Groetjes en dikke kus van Ger en Josien
{{ reactie.post_date.date | formatDate('DD MMM YYYY HH:mm') }}
Reageer
Laat een reactie achter!
De volgende fout is opgetreden
- {{ error }}
Je reactie is opgeslagen!