Kay & Karen reizen door Amerika

Villa Orlando

Reacties

Reacties

Dorrie en Hans van den Heuvel

Ha kinderen, mooie villa. Jullie gaan daar wel op stand leven?!
We komen wel een keertje op bezoek dan kunnen we misschien van jullie zwembad gebruik maken.
Grapje!
Maar desalniettemin een mooie villa.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!